Je to dýně čas Zoe Hall a Shari Halpern dětské knihy a recenze Aktivity Pumpkin Vines copyright Carolyn AugustinePumpkin Vines copyright Carolyn Augustine null Dýně Vines copyright Carolyn Augustine Je to Pumpkin Time Story Summary Hledáte výběr dětských knih pro Halloween, který není příliš Děsivý, který bude vhodný pro předškolní děti? Je to Pumpkin čas od Zoe Hall A ilustrovaný Shari Halpern může být jen kniha, kterou hledáte. Dva Postavy, dívka a chlapec, představí svou oblíbenou dovolenou tím, že řekne Čtenáři, jak rostou dýně na Halloween. "Po celé léto se můj bratr a já připravujeme na svou oblíbenou dovolenou." Tato atraktivní a nápadná kniha je dokonalou kombinací letní zahrádky Obrátil se k poklesu sklizně a Halloween oslavy kompletní s Jack-o'-lucerny, kostýmy a trick-or-treats. Tato kniha zůstává mimo Halloween kniha přes a přes. To z něj činí skvělý výběr Batolata a mladší děti předškolního věku. Text autora Zoe Hall je jednoduchý a přímočarý, ale kniha je Ilustrace Shari Halpern z něj činí skutečného vítěze. Kdo má někdy Potěšily se pěstováním vlastní zahrady nebo dokonce i někým, kdo navštívil farmu Harvest festival ocení brilantní oranžové a zelené zelené barvy Používá se k zobrazení rostoucí zahrady dětí. Cesta dýně rostoucí Od semen vysazených v čistých řadách po brilantní žluté květy napojené jemným Déšť, zatímco děti stojí ve své zahradě v déšť slickers pod Deštník vypráví příběh o tekvicích, které rostou v dýňové náplasti. Na celou cestu Kuchyňský stůl, v němž jsou tváře kreslené na dýně bezpečně vyřezány Rodiče do úsměvu Jack O 'Lanterns. Halpernova ilustrace odrážejí úctyhodné kolážové umění Erica Carla, A ačkoli její technika je podobná, její styl je její vlastní Tato kniha je příjemnou oslavou Halloweenu a vynikající lekcí na Věda o pěstování dýně. Doporučuji to pro vaše vědecky zaměřené Halloween Jednotka nebo příběh čas zaměřený na dýně.

Olga Vasilkova Dreamstime.com Olga Vasilkova Dreamstime.com Olga Vasilkova Dreamstime.com Jsou to Pumpkin Time Activities Vložte tento příběh do jednotky s tématikou Dýňové pro Halloween nebo jako součást a Ne příliš strašidelná příběhová hodina pro děti. Zde jsou některé navrhované činnosti nebo Řemesla, které můžete využít pro část speciální oslavy svátků. Snadné aktivity Pečte si vlastní dýňová semínka. Dýňové semena jsou snadno dostupná z jakéhokoliv starého Dýně během pádu, jen nakrájíme dýně otevřené a oškrábejte semena. Můžete to udělat se skupinou dětí, což jim umožní střílet Ze sliznatého nepořádek semen a dýňové buničiny. Oddělte semena a umyjte je V malém otvoru a poté je umístěte na omáčkou a na sůl Liberálně. Pečte je v troubě při nízkých teplotách a nechte je předtím vychladnout Které slouží vašim předškolákům. Zdobení mini dýně. Používejte malé tykve ve tvaru dýně, typicky k dispozici V maloobchodních prodejnách a tam, kde jsou k dispozici, na zemědělských trzích jako základ pro Trojrozměrná zdobená dýně. Nemusíte tyto oříznout, prostě Poskytují předem řezané pěnové tvary pro oči, nos a ústa a pomáhají rodičům Děti slepí své Jack O 'Lanterny společně s liberální aplikací Elmerova lepidla. Je užitečné, pokud máte místo, kde je můžete nechat vyschnout. Jack-O 'Lantern Celebration. Ozdobte knihovnu nebo předškolní učebnu v a Tzv. Fall-harvest téma, ale přimět děti a jejich rodiče, aby přinesli předřezání Jack-O 'svítilny s malou svítilnou, která je osvětluje. Můžete vydat Ceny, nebo ne, v závislosti na vašem rozmaru, pro nejvíce kreativní, nejsilnější, nejšťastnější, A spookiest Jack-O-lucerny a nejvíce netradiční. Dětské hračky. Použití oranžové barvy pro předplacené Playdough nebo domácí Playdough liberálně zbarvený s červenou a žlutou potravou zbarvení, aby vás vlastní Dýňové tvary ukázat dětem, jak se valí své tělo do míče, a Pak použijte plastikový nůž nebo plochý okraj tlačítek nebo Popsicle stick k vytvoření řádků v dýně. Dotek zelené playdough Pro stonku by také přidal příjemný dotek. Obrázky osiva a fazole. Použijte kresbu černé barvy na dárkovém papíru Kardstock jako vaši základnu, lepidlo semena a fazole na obrázek tvoří koláž účinek. Dohlížíte prosím na mladší děti, které budou tento projekt dělat Malé semena a fazole mohou představovat bezpečnostní riziko pro ně. Konfety dýňová koláž. Další možností pro vytvoření kolážové dýně Je nalepit čtverečky různých odstínů oranžového papíru na dýně Obrázek základny. Tento projekt bude trvat určitou trpělivostí a koordinací, takže ne Očekávají mladší děti, aby tohle bez pomoci trochu pomohly. To je skvělé Projektu pro věkovou skupinu nad 5 let. Související knihy pro tekvový motiv Zde jsou některé doprovodné knihy zaměřené na mladé děti předškolního věku za ne příliš strašidelné Halloween tematický příběh hodin nebo předškolní učební plán, který se zaměřuje na dýně, Jack-o-lucerny a Halloween oslavy. Jehož dýňová náplast je nežádoucí obtěžování, dokud nenajde způsob sdílení Její úroda s lidmi svého města. Přečtěte si, prosím, můj přehled Tento příběh kliknutím na odkaz na titul. Ukazuje 5 dýně hraje populární dýně-themed rým pro Halloween. Netopýrů, pavouků, slimáků a koček... jen aby odhalili usmívající se děti Všechny"strašidelné"věci jsou vyhoštěny a pouze kostýmované děti Jsou ponechány. Můj čtyřletý syn opravdu rád čte knihu nahlas mě. null Polnoc-černé pozadí. Text je jednoduchý a vůbec není děsivý. To je Těžko se pokazit s tímto umělcem a autorem, jehož koláž umění je vystupoval V její dlouhé a dokonalé repetoire. Prvky pohádky a realistická fikce. Little Nell má dvě velké Sestry, které si nemyslí, že je schopna vybrat vhodnou dýně Pro výrobu Halloween Jack-O-Lantern. Ale s pomocí nějakého mluvení Přátelům zvířat si vybírá perfektní, hrbolatá dýně, kterou vyřezávají spolu. Na konci dne přináší své nové stvoření dovnitř, do Překvapení jejích starších velkých sester. Tento příběh je zvláště zajímavý A je vydáván v nadrozměrném formátu, který bude snadno čitelný V příběhu shromáždění. Čarodějnice, která chce dělat dýňový koláč na Halloween. Ale po výsadbě a Semena a pozorovat, jak rostou, dokud nebude čarodějnická hodina na ní, brzy Si uvědomuje, že má velký problém - dýně rostla tak velká, že Ona ji nemůže pohybovat sama. Její přátelé duch, upír a Mumie se všichni objeví tvrdí, že jsou větší a silnější než čarodějnice, ale Nemohou sami sebe pohybovat dýně. Pak se objeví malá pálka s a Nový nápad... společně pracujeme! Když každý pracuje jako tým, BIG dýně Létá a přistává přímo před domem čarodějnice.

Létající lampiony

interaktivní tabule interaktivní tabule